Wirtualny Sekretariat OptiWay

Współpraca z nami to oszczędność czasu i pieniędzy.
Uczestniczymy w planowaniu twoich prac!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

CO MAMY W OFERCIE

Kilka powodów, dla których warto nam powierzyć usługę sekretariatu:

  • » Więcej czasu na prowadzenie własnej firmy.
  • » Niższe koszty w porównaniu z wyposażeniem sekretariatu.
  • » Niższe koszty w porównaniu z zatrudnieniem osoby do sekretariatu na etacie.
  • » Kompleksowa obsługa i wysoka jakość merytoryczna.
  • » Jasne i przejrzyste zasady współpracy w oparciu o umowę o poufności.
  • » Dostosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta.
  • » Odpowiedzialność i bezpieczeństwo.
  • » Możliwość skorzystania z innych usług wspierających bieżącą działalność firmy.

Zakres usługi:

  • » odbieranie połączeń telefonicznych (informowanie o działalności firmy Klienta, sporządzanie notatek z przeprowadzanych rozmów, bieżące raportowanie o połączeniach),
  • » prowadzenie i pomoc w planowaniu terminarza,
  • » przepisywanie tekstów i redagowanie pism w imieniu Klienta,
  • » organizowanie spotkań biznesowych w siedzibie biura,
  • » kompleksowa obsługa narad (catering, przygotowanie dokumentów, sporządzenie protokołu spotkania, drukowanie, kserowanie dokumentów, obsługa multimedialna – prezentacje),
  • » organizowanie tłumaczeń pisemnych jak również ustnych na spotkaniach biznesowych lub wideokonferencjach,
  • » pomoc w załatwianiu małych i dużych spraw,
  • » możliwość połączenia usługi wirtualnego sekretariatu z usługami biura Coworkingowego.
note-optiway

Kim jest osoba z wirtualnego sekretariatu?

Jest to dedykowany pracownik , który odbiera połączenia przychodzące do naszych klientów oraz obsługuje Państwa firmę w zakresie czynności na jakie została zawarta umowa.

Skąd pracownik wirtualnego sekretariatu będzie wiedział, że klient dzwoni do twojej firmy?

Nasz system pozwala identyfikować odbiorcę połączenia. Dzięki temu konsultant pracujący w Wirtualnym Sekretariacie odbierając połączenie może przedstawiać się daną nazwą firmy, sprawiając wrażenie że jest pracownikiem Państwa firmy.

W jakich godzinach odbierane są telefony w ramach usługi Wirtualny Sekretariat?

Telefony w ramach tej usługi odbierane są w godzinach 9:00 – 17:00

Wirtualny Sekretariat OptiWay

Współpraca z nami to oszczędność czasu i pieniędzy.
Uczestniczymy w planowaniu twoich prac!

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

CO MAMY W OFERCIE

Kilka powodów, dla których warto nam powierzyć usługę sekretariatu:

  • » Więcej czasu na prowadzenie własnej firmy.
  • » Niższe koszty w porównaniu z wyposażeniem sekretariatu.
  • » Niższe koszty w porównaniu z zatrudnieniem osoby do sekretariatu na etacie.
  • » Kompleksowa obsługa i wysoka jakość merytoryczna.
  • » Jasne i przejrzyste zasady współpracy w oparciu o umowę o poufności.
  • » Dostosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta.
  • » Odpowiedzialność i bezpieczeństwo.
  • » Możliwość skorzystania z innych usług wspierających bieżącą działalność firmy.

Zakres usługi:

  • » odbieranie połączeń telefonicznych (informowanie o działalności firmy Klienta, sporządzanie notatek z przeprowadzanych rozmów, bieżące raportowanie o połączeniach),
  • » prowadzenie i pomoc w planowaniu terminarza,
  • » przepisywanie tekstów i redagowanie pism w imieniu Klienta,
  • » organizowanie spotkań biznesowych w siedzibie biura,
  • » kompleksowa obsługa narad (catering, przygotowanie dokumentów, sporządzenie protokołu spotkania, drukowanie, kserowanie dokumentów, obsługa multimedialna – prezentacje),
  • » organizowanie tłumaczeń pisemnych jak również ustnych na spotkaniach biznesowych lub wideokonferencjach,
  • » pomoc w załatwianiu małych i dużych spraw,
  • » możliwość połączenia usługi wirtualnego sekretariatu z usługami biura Coworkingowego.
note-optiway

Kim jest osoba z wirtualnego sekretariatu?

Jest to dedykowany pracownik , który odbiera połączenia przychodzące do naszych klientów oraz obsługuje Państwa firmę w zakresie czynności na jakie została zawarta umowa.

Skąd pracownik wirtualnego sekretariatu będzie wiedział, że klient dzwoni do twojej firmy?

Nasz system pozwala identyfikować odbiorcę połączenia. Dzięki temu konsultant pracujący w Wirtualnym Sekretariacie odbierając połączenie może przedstawiać się daną nazwą firmy, sprawiając wrażenie że jest pracownikiem Państwa firmy.

W jakich godzinach odbierane są telefony w ramach usługi Wirtualny Sekretariat?

Telefony w ramach tej usługi odbierane są w godzinach 9:00 – 17:00